Realizacja dostawy ? informacje
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
- Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego, podczas składanego zamówienia.
- Koszt dostawy towaru do Kupującego ponosi Kupujący za wyjątkiem sytuacji, gdy zamówienie jest większe lub równe 300 zł. Wówczas koszt wysyłki pokrywa sklep.
- Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
- Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
- Kupujący ma możliwość wyboru innej formy dostawy ( przewoźnika) niż oferowane na Stronie Sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na Kupującym.
- W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
- Sprzedawca oferuje następujące formy dostawy: Kurier UPS, odbiór osobisty.
- Klient Ma możliwość odebrania towaru osobiście w siedzibie firmy po uprzednim uzgodnieniu tego ze Sprzedawcą . Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem: ul. Wodna 14 , 66-400 Gorzów Wlkp, w godzinach 10:00-18:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz soboty od 10:00-14:00 , z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Zaleca się, aby Kupujący będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Kupujący skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: 95 7298 777 bądź na adres e-mail: sklep@grawercentrum.pl.
- Kupujący, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie: 95 7298 777 bądź na adres e-mail: sklep@grawercentrum.pl.